Exerciții Eficiente Pentru O Talie Îngustă

Răsucire laterale sunt exerciții perfecte pentru o talie îngustă

Colesterolul mărit, diabetul, tensiunea arterială ridicată, artrita, apneea și alte boli vor conduce la o diminuare semnificativă a duratei de viață a unei persoane. Pentru a reduce posibilitatea de a suferi astfel de afecțiuni, unul dintre cele mai indicate sfaturi pe care ar trebui să le urmați este să faceți cele mai bune exerciții necesare pentru o talie îngustă

Dimensiunea ideală a taliei unui bărbat de înălțime medie nu trebuie să depășească 40 de centimetri, iar în cazul femeilor, ar trebui să fie mai îngustă de 35 de centimetri. Mai mult, aceaste dimensiuni vor depinde de IMC sau indicele de masă corporală care are în vedere înălțimea și greutatea dumneavoastră. Veți putea consulta sfatul medicului sau a antrenorului de fitness, pentru a reuși să găsiți cele mai potrivite exerciții cu ajutorul cărora să puteți scăpa de surplusurile de grăsime de la nivelul taliei.

Mai jos, aveți câteva dintre cele mai sănătoase și testate exerciții, cu ajutorul cărora veți obține o talie îngustă, pe care o puteți obține lucrând de acasă, pierzând, astfel, în mod natural acea grăsime încăpățânată depusă de la nivelul burții. 

Abdomene Laterale

Abdomenele laterale sunt exerciții eficiente pentru lucrarea mușchilor din jurul burții. Mai mult, abdomenele laterale vă pot ajuta la pierderea grăsimii depuse la nivelul taliei în doar câteva zile, dacă vor fi repetate în mod regulat. Acest exercițiu va fi puțin dificil de realizat la început, dar repetându-l constant, va deveni ușor de exersat. Mușchii dumneavoastră de la nivelul taliei vor fi lucrați și tonifiați fără a depune efort, dacă veți face acest exercițiu cât de des posibil. 

Bune exerciții necesare pentru o talie îngustă
Exerciții pentru talia îngustă

Abdomenele laterale sunt destul de ușor de făcut. Exercițiul implică două poziții principale. Puteți începe mai întâi pe partea dreaptă, apoi puteți să vă schimbați pe partea stângă. Întindeți-vă pe partea dreaptă, iar apoi așezați-vă mâna dreaptă pe partea dreaptă a stomacului. Apoi, puneți-vă mâna stângă pe urechea stângă cu cotul ridicat spre tavan. Presați pe partea dreaptă, apoi ridicați brațul drept și piciorul drept la o distanță cât mai apropiată unul de celălalt. În această poziție, capul dumneavoastră trebuie să stea la o distanță cât mai apropiată de genunchiul drept.

Poziția vă va putea ajuta să vă tonifiați musculatura abdominală și să pierdeți din grăsimile existente la nivelul burții în mod natural. După ce ați finalizat exercițiul pe partea dreaptă, veți putea trece la exersarea sa pe partea stângă. Veți putea realiza exercițiu pe fiecare parte de 20 până la 30 de ori. 

Răsucire Laterale

Răsucire laterale sunt exerciții perfecte pentru o talie îngustă, fiind eficiente pentru lucrarea mușchilor localizați în zonă. Acest exercițiu poate fi realizat fie din picioare, fie stând pe un scaun, în poziție dreaptă. Trebuie să țineți genunchii ușor îndoiți și să păstrați o anumită distanță între picioare, atunci când realizați exercițiu din picioare.

Luați câteva greutăți mici în mână și atingeți-vă genunchii cu aceste greutăți. Puteți schimba greutățile dintr-o mână în alta, în timp ce stați aplecați. Acest lucru va realiza o anumită tensiune la nivelul mușchilor abdominali. Puteți efectua acest exercițiu de la 30 până la 40 de ori pe zi, pentru a elimina excesul de grăsime întâlnit la nivelul taliei. 

Exemplificăm doar două dintre cele mai eficiente exerciții specifice pentru obținerea unei talii înguste. Încercați-le și bucurați-vă de aceste rezultate minunate într-un timp foarte scurt!

Citiți mai multe despre machiajul NYX.

Postări din aceeași categorie:

Close