Motivele pentru care o companie ar trebui să aibă cadouri promoționale

În SUA, datele de cercetare indică faptul că opt din zece clienți păstrează unul până la nouă articole promoționale. Din același raport, 60% păstrează cadoul în jur de doi ani, iar 80% rămân în contact cu proprietarul afacerii pentru a face afaceri. Aproximativ 30% dintre consumatori posedă o geantă promoțională, iar 85% își amintesc în continuare de motivul pentru care au primit cadoul, în timp ce 60% își dau mai departe cadoul promoțional atunci când nu au nevoie de el. Din datele de cercetare, obesrvați cât de importante sunt cadouri promoționale pentru o companie? Da, produsele sunt utilizate de majoritatea proprietarilor de marcă sub rol de strategie de afaceri rentabilă. Haideți să citim pentru a înțelege mai multe.

Relevanța cadourilor promoționale pentru companii

Cadourile promoționale sunt o strategie pentru rezultate de marketing mai bune. Cei mai mulți agenți iau în considerare distribuirea de produse de lungă durată cu care beneficiarii pot rămâne în contact câteva luni sau ani. Prin aceasta, clienții își mențin angajamentul față de marcă. Pe scurt, un produs care a fost distribuit la un moment dat va avea un efect de lungă durată asupra companiei voastre.
O idee a agenținlor de publicitate este aceea de a folosi în principal produse de uz zilnic – umbrele, pixuri, calendare, sticle de apă, tricouri etc. Ei iau în considerare nu numai utilitatea, ci și unicitatea și calitatea lor pentru un efect mai amplu. Următoarele secțiuni sunt motivele pentru care companiile folosesc produse promoționale. Acesta fiind:

Rentabilitate datorită utilizării repetate

Tehnologia modernă a facilitat transmiterea mesajelor către oameni prin reclame. Cu toate acestea, este posibil să nu fie la fel de eficiente pe cât se crede, deoarece mesajul nu este întotdeauna ușor digerat în câteva secunde. E-mailurile trimise pot să exaspereze destinatorii după câteva zile sau nu pot fi revizuite. Comparați-o cu obiectele fizice; papetărie, umbrele, tricouri și echipamente de fitness, există o diferență? Desigur că da. Rezistă în timp. Ori de câte ori le folosiți sau vă deplasați cu ele, mai multe persoane pot vedea produsul ajutând la punerea în evidență a mărcii. Aceste produse fizice pot fi folosite de mai multe ori înainte de expirare sau de uzare; săptămâni, luni sau ani. Aveți la dispoziție diverse opțiuni de imprimare la prețuri accesibile pentru a vă marca produsele.

Recunoașterea mai rapidă

O marcă este recunoscută rapid atunci când clienții pot identifica ușor emblema companiei atunci când o văd. De exemplu, majoritatea oamenilor pot recunoaște afacerile companiei Safaricom atunci când văd emblema verde. Asta înseamnă că, oferind cadouri promoționale, destinatarii vor identifica și își vor aminti instantaneu de marca voastră oricând o vor vedea. Un studiu realizat a arătat că mai mult de 80% dintre clienți pot recunoaște și își pot aminti de reclamele produsului chiar și după doi ani..

Reprezintă cartea de vizită

Înțelegeți nevoia unei cărți de vizită? Acestea vă prezintă afacerea și marca cumpărătorilor. Este similar cu ce fac produsele voastre de marcă. Cadourile și articolele promoționale reprezintă o modalitate de a prezenta compania voastră potențialilor clienți. În plus, aceștia au detalii de contact la fel ca în cazul cărțile de vizită.

Expunerea afacerilor publicului

Reclamele de televiziune și panourile publicitare sunt lucruri pe care oamenii le văd doar pentru scurt timp. Însă, cadourile promoționale pot fi văzute și atinse direct, fără a fi nevoie de un ecran. Luați exemplul tricourilor, care pot fi purtate zile și săptămâni. O cană de cafea cu marca pe ea va fi văzută în fiecare dimineață la micul dejun sau în timpul pauzelor de cafea când beți din ea. Nu uitați, sunteți înconjurat de alții, care vor vedea și ei acest cadou. Nu credeți că are expunere mai mare decât o reclamă oarecare? Ppai.org a raportat că peste 76% dintr persoane și-ar putea aminti numele unui agent de publicitate și după 12 luni. În contrast, aproximativ 50% și-ar putea aminti numele agentului de publicitate publicat în revistă o săptămână mai târziu.

Loialitatea clienților

Întreprinderile profită de creșterea micro-influențelor pe platformele de socializare, facilitând utilizarea cadourilor promoționale. Obținerea de influențatori și bloggeri cheie cu cei mai mulți urmăritor va fi un început excelent. Vor face fotografii cu marca voastră și o vor completa cu conținut pentru a atrage mai multe vizualizări. Marketingul din vorbă în vorbă este un instrument fundamental în afaceri. Produsele promoționale oferă o modalitate mai rapidă pentru influenți de a crește numărul de cumpărători.

Identitatea socială a mărcii

Cadourile promoționale nu funcționează numai pentru afacerea voastră ca o favoare pentru clineți, ci și pentru angajați. O identitate puternică poate fi crucială pentru unitatea angajaților și pentru fidelitatea lor față de firmă. Îi poate face entuziasmați să fie angajați la firmă și gata să reprezinte marca chiar și în afara companiei. În plus, facilitează munca în echipă și crește motivația angajaților pentru spori productivitatea, fără a uita că vor oferi servicii de marketing gratuite prin afișarea mărcii.
Puteți alege să le oferiți umbrele, stilourile, cărți, sticlele de apă sau orice altă utilitate zilnică doriți. Aceste produse pot fi date rudelor și persoanelor dragi, răpândind astfel numele companiei. Este posibil ca aceștia să vă și recomande altor persoane. 

Vă îmbunătățește reputația

Deși alegerea unui cadou ieftin este în regulă pentru a vă încadra într-un buget, calitatea trebuie să fie o preocupare. Este adevărat că majoritatea persoanelor vor sări la ocazia unor cadouri gratuite. Dar, cât poate rezista acel articol? Materialul va rezista în timp sau doar câteva ore? Stiloul nu va mai scrie după ce s-a terminat un sfert din cerneală? Vor cădea de la câțiva centimetri și nu va mai funcționa? Produsele de calitate slabă afecta reputația companiei deoarece clienții vor asocia compania cu cadoul primit. De aceea, trebuie să oferiți produse de înaltă calitate pentru a le transmite clienților că sunteți de încredere. De asemenea, vă puteți înfășura cadoul.

Concluzie

În prezent, în ciuda faptului că lumea devine tot mai digitală în fiecare zi, proprietarii de afaceri încă mai văd nevoia de a utiliza cadouri promoționale pentru a avea mai mulți cumpărători. Asta se datorează faptului că folosirea mass-media online oferă, în principal, o impresie mai rapidă despre produsul vostru către potențialii clienți. Durează doar câteva secunde, nepermițând timp pentru digerarea mesajului, spre deosebire de cadourile fizice. Din acest motiv, obiectele promoționale reprezintă o metodă excepțională de marketing pentru a obține mai multă expunere, atât pentru clienții existenți cât și pentru cei viitori.

Avem motive pentru a utiliza produse promoționale, inclusiv pentru a expune mai mult afacerile, rentabilitatea lor, pentru a arăta că marca este de calitate, recunoașterea instantanee a mărcii, etc. Chiar și mai multe rapoarte de cercetare au declarat cât de importante sunt aceste cadouri pentru companii. Sperăm că informațiile de mai sus sunt utile pentru afacerea voastră. De asemenea, puteți să vă spuneți părerile despre toate acestea.

Postări din aceeași categorie: